the day!

skolan va grymt bra! mår så superbra av min lilla LinN!
hon har tillochmed fått några snygga beundrare som frågar
efter henne, ojojoj!
haha jag och linn hade tsåna skrattattacker matten, vi satt och skrattade
stup i kvarten och tillslut kunde jag inte andas haha, nee men gissa hur många tal jag gjorde under lektionen?
hela tre tal :D fick höra komentarer som går ni på ngt, fnisstjejer käften,
eh nu börjar de igen osv. ett gott skratt förlänger livet :D

efter skolan lämnade jag in moppen på arkå, funderar påatt
sälja den, kör aldrig längre. sen kom jag på att linn sa att gossip
girl hade kommit ut så laddade hem det, tog ca 10 och kolalde :D
Asbra, one tree hills nya avsnitt har också kommit ut men har inte
hunnit kolla på det ännu, ska göra det snaaart! ;D

IMON SKA JAG PÅ MASSAGE, NÄMLIGEN FINSK MASSAGE!
jag behövde lite hårda tag enligt dem som jobbade där, hahaha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0