ta mig till kärlek!

me and my bitch;)<3
 
today va det mentorsdag, det va riktigt kul verkligen! tog lite foto också men eftersom jag inte hittar usb sladden får vi se när dem kommer upp! ;) efter skolan stack ajg och linn hem till mig där hon genast tog min säng och la sig och kollade på film. sne kom david inom en stund. sen va jag hemma hos min kära alex palex som nu är hemmaaaaaaa :D:D <333
har verkligen saknat dig sunshine, är inte speciellt bra på att skriva kanske men du är betyder så jävla mkt, vi har grymt många minnen ihop och fler ska vi få älskling <3 jag blev så himla glad när jag såg dig, en sten föll från mitt hjärta!  ska ba städa upp lite iköket för sen ska jag visa er vad jag har köpt ;)  


jagochalexpalex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0