jag är lat!

Hello! Dagen igår blev lite halvt lyckad om man säger så!
Hade iaf trevligt om det inte blev dfet bästa av det ;D
sen stack jag becks och linnea in till stan där vi träffade
milos, alex och min syster :D

Idag åkte min syster till London, hon ska va där i ett år typ,
men kommer nog hem till jul i ngn vecka får man hoppas :D

idag dömde jag fotboll kl 11, det va längesen jag va så blöt.
sen drog jag direkt till träningen och tränade tjejerna,
kunde inte träna sjävl eftersom jag hostar som en galning!
kollade match på johan, va med milos på ip där jag också
träffade arlind!
oj men nu blev det långt, ska se om jag hittar några bilder ;D
SEYA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0