I'm open, you're closed

heej! igår va jag istan med linn efter skolan, sen pratade jag med alex mamma,
skulle egentligen kommit och hälsat på alex, men hon är sämre och ligger
kvar på intensiven, guud vet inte vad jag ska göra, jag älskar dig!
vill bara komma och hälsa på, ge dig en bamsekram, jag saknar dej!
sen igårkväll stack jag till josefin där linn mattis ebba ida sara va, kvällen
slutade inte som man hade hoppats precis! sen träffade jag linnea, pau, carro och lejla
istan!


The dawn is breaking
A light shining through
You're barely waking
And I'm tangled up in you

Kommentarer
Postat av: Linnea

och jag då?`

2008-09-20 @ 12:06:42
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0