i miss you so bad <3

alex är just nu i malmös sjukhus!
hennes pappa ringde mej innan, hon har fått proppar i magen också så ngn gång under dagen ska hon opereras! jag ryser jätteorolig jag tänker bara på dig, jag får gåshud bara jag tänker på hur mkt ajg saknar dig! vi har alltid haft så jävla roligt ihop, inget är detsamma utan dig, jag behöver dig i mitt liv. jag klarar mig inte utan dig alex, kom hem jag saknar dej. jag har sååå mkt att säga dej, skvaller, killar allting! det är dej jag kan säga allt till! du skulle iaf ringa mej så fort du fick tag i en telefon, jag saknardig så fucking mkt, ingen förstår mej genom dej! KRYA PÅ MIN BÄSTA VÄN! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0