fööööörkyld!

hello sunshines! äntligen fredag yeeeeees!
men jag är så förkyldlängesen jag va så förkyld asså
mitt ena öga rinner hela tiden
och min ena näsa är helt borta. börjar misstänka att jag
har bihålsinflammation! neeh men jag ska försöka uppföra
mig som om jag är frisk, då mår man faktiskt bättre haha!
skolan gick bra, haha när jag och sofie va på toan, sofie skulle öppna
dörren jag ba, nej vänta jag får en attack i ögat. HAHHA det va kul :D
ivkäll får vi se vad som händer, imon också! fest nånstans tror jag ;D

Nu ska jag fortsätta kolla heroes!

mandy moore only hope

Kommentarer
Postat av: Kajsa

krya på dig!

2008-09-12 @ 14:41:33
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0