du är min solstråle, hela jag skiner på grund av DIG!


helt plötsligt ringde min mobil med dolt nummer, hörde inte vem det va så sa va. hej det e alex. jag HEEEEEEEEEEEEEEJ börjar typ lipa av glädje. min älskade alex ringde från sjukhuset, det va bättre med henen och hon kanske kommer till halmstads sjukhus imon. en sten fall från mitt hjärta, känner mej så lättad att det är bättre. har varit så orolig hela tiden, det har inte gått en minut utan attjag har tänkt på min alex, allting känns så tomt utan dig, när vi va på håkan, jag sjöng för dig, när vi hade tjejmiddag, det va ngt som fattades, det va DU. ingen som livar upp stämningen, du är alltid den som skrattar och få mig på bra humör, du är den som alltid finns där vad som än händer, du är den som glädjer min dag, du är den som jag ringer FÖRST om det är något som har hänt, du är den jaag kan berätta allt för! jag grät av lycka när vi la på, jag har så mkt att säga dej som jag inte sa på telefon för det e för mkt, men du ska veta en sak. jag älskar dej, vi har varit vänner jag vet inte hur länge, sen i fyran kanske, ingen är som du! <333333333 du är bättre bäst! du ska bara veta hur mkt du betyder för mig, det är osannoligt!


i fyran! <33333333333
du är min solstråle, hela jag skiner på grund av DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0