dear friend, i feel so helpless. dear friend, please don’t feel like you're alone

sov hos alex inatt, det är hemskt att se sin bästa vän ha så ont.
jag gör allt för dig, skulle byta plats med och göra vad som helst.
ibland satt tårarna i halsne asså. men ibland va du allt för go!
började prata om att jag hette matilda och jag skulle börja spela data spelet tarzan! kanske för du hade så mkt smärtstillande och morfin så du snackade om att du skulle äta gröt också!
men när jag gick därifrån idag hade du inte lika ont men du sov väldigt mkt, så jag satt och snackade med Steve och vi ordnade hennes IPOD med musik som han hade köpt till henne, vi klarade det tillslut! :D
jag älskar dig min sötnos!
nu måste jag plugga lite, har jätteont i bajsryggenockså!
senare ska jag sy in mina byxor :D

idag kommer sofie hem :D <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

vadå glömde dig orkade inte rabbbla upp alla vi träffade trodde jag nämnde dig jag brukar ju alltid göra det xd hahaha puss

2008-09-21 @ 17:50:29
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0