Äntligen lördag :D

FRedagen spenderades först iskolan, sen stan med sofie är jag köpte
skor, och present till syster! På kvällen blev det match på sannarp med milos
och sofie, där träffade jag också arlind! sen visade josse bilder från australien!

Idag tog vi foto med familjen, och ikväll ska vi ha gäster för imon åker min syster
till London, och hon fyller år på tisdag!
hon ska vara där i ett år, men kommer nog hem till jul! Jag ska nog hälsa på
henne på höstlovet :D

Senare ikv drar jag också till adele, så det e fullpackat, har därför inte heller
hunnit blogga något! men nu måste jag fixa lite till iaf! hoppas ni får en bra
lördagskväll! :D

When your eyes say it, that`s when l know it`s true, l feel it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0