stolt men ändå inte

skrivit i ca två timmar på arbetet, har faktiskgått mkt bra men har lite kvar så det gör jag imon. ikväll blir det mys med tjejerna hos alex, massa skitsnack och träffa emy :D <3

ska rekomendera en bok för er. det är en självbiografi och skriven av magdalena graf. När hon var 18 år blev hon gravid med sin pojkvän som misshandlade henne, hela historien om hur hon klarade igenom sig det med hot, förföljelse, fick flytta till ny stad nytt namn, ingen kontakt med ära och kära. jag blir berörd på varenda sida av den.LÄS den!
 ‹------ ett stycke från boken (klicka)

nuska jag fixa lite innan jag dra, hadet bäst ;D

förlåt men jag vet inte vad jag ska göra! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0