natten hos alex

var en massa mysig i hennes goa säng. på kvällen såg vi high school musicla 3 på bio med linn, asså gud vad ajg skrattade, kanske inte åt filmen utan åt er tjejer haha. nej tyvär kan jag inte ha fötterna där för då blir jag vinögd mm. hahhaha. tyvär så fick jag gå upp tidigt idag, åkte bussen med amanda hennes syster, skola där jag hade svenska prov som inte gick så bra. men e det så konstigt lr? neeh precis! TACK ALEX DU FÖRSTÅR! <3

nu ska jag öva lite piano, blir det snart, sen hem och packa och sen träna tjejerna! ps. min rygg är sepe igen ;O
and sister, i miss you <3
OCH JAG ÄLSKAR MIN KLASS, jag skrattatr varje dag, fyfan va jag har rolgit!


och tack för att DU respekterar mig, trodde jag betydde lite mer men antagligen inte, du bry dig inte ett dugg, fatta som det trycker ner mig, orkar inte ens plugga lr skolan bara för allt skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0