mycket mycket trevligt!

kvällen/natten var ju underbar med de bästa. vi snackade, åt massa snacks, anden i glaset, sjöng singstar ( jag och sofie äger ;) och en massa meeeeeeeer. det va massa nice, somnade vid halv fem kanske, jag hade typ över energi och gick alla på nerverna men vet att ni älskar mig ;) kommer en massa videos sen faktiskt, lejla ska typ bara ladda upp dem :P

nu måste jag plugga järnet, ligger lite efter. ska kanske övningsköra sen ocksÅ!
se you later aligator ;)

men ni? jag tror på andar och så vidare, men kan man verkligen tro på det dem sa inatt? för då kommer jag bli jävligt lycklig om det händer, men vafan nu vet jag ju att det är om han lixom! ;D


Kommentarer
Postat av: Bea

Hejhej , haft en bra helg? Kolla gärna in min blogg , kommentera om du känner för det.

2008-10-12 @ 15:35:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: hanna

vad roligt!

2008-10-12 @ 15:47:49
URL: http://littlemisshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0