jag har tråkigt

bild från 2007 ( kort hår )

Avsluta menigarna:

Jag har insett att min senaste kyss var med en främling.
Jag lyssnar på håkan för det mesta
Jag pratar för mycket
Jag tycker om en massa
Min bästa vän har många nära vänner
Min första riktiga kyss var rasmus månson i guess..
Jag avskyr när folk frågar  i don't know, fattaru lr, e du blond, spy inte nu osv..
Kärleken är knasig
Jag gillar att mysa och festa med mina bästa kompisar
Jag kommer alltid att vara den som skrattar och drar torra skämt men alltid är glad!
Jag är hemligt förälskad i det kan jag ju inte säga för då är det inte hemligt.
Sist jag grät var när jag pratade med becks i telefonen att alex skulle hem, och senaste filmen jag såg.
När jag är glad skrattar ajg så mycket att jag inte kan sluta och tillslut börjar jag gråta
När jag vaknar på morgonen somnar jag om efter 2 min
Innan jag går och lägger mig känns det alltid som om det är ngn i mitt rum
Just nu tänker jag på vad jag ska ha på mig imorgon
Idag har jag pluggat sönder mig och övningskört :D
Inatt ska jag sova sköna drömmar!
Imorgon kommer jag vara trött
Jag vill verkligen att du ska förstå mig


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Känsla den söndagen vi snackade i telefon asså :)<33

2008-10-06 @ 23:19:45
URL: http://andraey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0