är det tillåtet?

jag går snart in i väggen. jag får hela tiden någon konstig huvudvärk, det kan bara komma sådär, och då blir jag helt kallsvettig, yr och trött. jag får panik! inte nog med det så har vi tusen saker att göra iskolan, jag får panik. nästa vecka har jag fyra prov, allt på samma dag. svenska, engelska, matte och SPANSKa !!! ( som jag suger på ) IG! dem som är duktiga i det kan ju gärna hjälpa mig.

idag fick vi också historia frågor osm vi ska kunna tills på torsdag. jag får damp. nu måste jag pluggaaaa! sen kommer alex, hon ska hjälpa mig lite hoppas jag, sen får vi se vad som händer. skolan kan ju inte ta upp all min fritid!
¨
hoppas ni har det bättre än vad jag har iaf! // en irriterande och trött felicia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment

hAHAH

2008-10-16 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0