något irriterande!

har ju inte gjort något idag, bara tv, data, i sängen!

några irriterande saker som kan hända en dagligen?!
♦ När du te x gjort makaroner och köttbullar och inser att ketchupen är slut!
♦ När du har laddat med massor av ljus för att ha en mysig hemmakväll, och inser att du inte har någon tändare eller tändstickor hemma.
♦ När man lagt sig jätteskönt i sängen och upptäcker att man glömt släcka taklampan lr behöver gå på toaletten
♦ När man sätter sig på toan och toalettpappret är slut.
♦ Hyrt en film men väl hemma inser man att man fått fel hyr-film.
♦ När du kommer till skolan och får reda på att du har inställd lektion
♦ När du ska köpa avocade till tacosen, och alla avocados är hårda.
♦ När du står i duschen och telefonen ringer...

Någon som känner igen sig?


hoppas på att min hals, hosta är bättre imon då jag måste träna tjejerna. just nu sitter väl alla mina bästa tjejer och snackar skit och äter en massa godis, som jag inte kan göra då det gör ont i halsen :( vet att ni saknar mig!

nu ska jag sätta på lejonkungen och försöka sova, är riktigt trött och en sjukling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0