skulle du råna en bank för oss två?

1 november idag då. gud vad oktober har gått snabbt, och om fyra veckor är det första advent. tror resten av 2008 kommer gå riktigt snabbt. igår blev det chill hemma hos alex, med anden i glaset på haloween, ooh scary speciellt när alex lurade oss lite med lampan, tror nog alla fick lite panik där. Sen drog vi förbi kannibal huset men inget mer med det, alex becks va här ganska länge medans jg sov kollade de på OTH, till slut körde jag ut dem mohaha :D
nu sitter jag och slipar på mitt arbete som det känns att jag inte kommer någon vart på. försöker verkligen blir klar med det idag. senare idag kanske jag ska övningsköra! ha en bra dag :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0