farväl bloggen.

eftersom jag kom hem några minuter sent får jag inte sitta vid datan förräns fredag. fattar inte varför men de är ju som de är. va nyss ute med sofie, nu förhör min mamma mig. utvecklingssamtalet  gick väl bra, hade lite mkt frånvaro, och min mentor går mig verkligen på nerverna.. gaah han lägger i sig alledes för mycket precis som några andra människor här i världen. nu ska jag gå och lägga mig och läsa i min bok, den är bara såå bra :D

OBAMA VANN JU FÖRRESTEN. YEEES!


ha det bra så hörs vi väl på fredag antar jg. sakna mig inteför mkt.

JUST DET, har fått mina linnen från pyttis.se dem är skitsnygga, ska visa dem sen :D:D

 denna tröjan var det iaf. en till också

det går inte en dag utan min HÅKAN! <3



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Doh :/ tråkigt att höra. Men krya på dig! Det kommer lösa sig ska du se<3

2008-11-05 @ 21:22:03
URL: http://andraey.devote.se
Postat av: frida kusin

men det är väl klart att alla lägger i sig.

kommer snart ner igen o ser till att du sköter dig i skolan ;)

tills dess, ha det toppen! kram kram frida

2008-11-05 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0