en gång en gymnast alltid en gymnast!

Gymnastiken säger nej hela dagen, den driver med dig om och om igen. Säger att du är en idiot. Att du är tokig. Gillar du att springa mot ett orörligt föremål, då är det hopp som gäller. Vill du riva av skinnflagor från händerna, då gäller barren. För det enda som är bättre än blåsor är spruckna blåsor. Det är super sexigt. Och mattan, även kallat fristående, menar du allvar? vem vill väl inte sprätta runt och utföra fånig koregrafi? Det är underbart.
Gillar du att falla? Då är gymnastik sporten för dig. Du mörbultar ansiktet, häcken, ryggen, knäna, och din stolthet.
Tur att jag inte gillar att falla. Jag älskar det
JAG SAKNAR GYMNASTIKEN! :(
en gång en gymnast, alltid en gymnast!

324597-89


försökte göra ett litet kollage som jag insåg inte är min grej!

Kommentarer
Postat av: ;)

Halmstad Frigymnaster so much better <3

2009-10-18 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0