trött dag

gårdagen med bak hemma hjos mig var galen, jag tappade flisor på tänderna, alex gjorde trick på mattis, linn bakade inte hon slickade på allt man kunde slicka på, jag gick in i skåpet, vi körde en lek som vissa söög på haha!
en hellyckad klväll :D

vaknade idag upp med ont i halsen, gick och tränade tjejerna, jag va så trött så jag kunde somnat. sen bestäme jag mej för att inte träna för är jättetrött och måste plugga. bajs! har pluggaty nu faktiskt :D !

nu funderar jag om jag ska ut på promenad, sen lägga mig tidigt.
måste ringa tandläkaren imon, har jätteont i tänderna, det ilar.
sak klippa mig imon också :D
<3


sommarbild ute med kusins båt, bra att man blir bra på bild också!
bruuuuuuuuun! :D

Kommentarer
Postat av: Cooling ;)

Hur ska du klippa dig da? Hos Annelie forresten?? 10 days left!

2008-12-08 @ 12:52:18
URL: http://essoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0