sunes jul! =*)

soft iskolan idag, hade verkligen tempramentssvägningar och gjorde ingenting, skönt det också!
kom precis hem från afrodansen, gött haha guud som man svettas!
ikv blir det baka knäck med mamma sen hmm vad händer då?

har ni sett årets julkalender? såg ett avsnitt men fastnade inte för den alls. därför gör jag min egen julkalender och kollar på sunes jul, ett avsnitt varje dag. det är svårt att hålla sig men jag tror jag aldrig har sett dem? det är iaf grymt roligt haha!

nu ska jag hjälpa mamma med att göra en hemmalagad pizza, MUMS! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah jag vill med ha hembakad pizza! Skicka pa posten ;)

2008-12-06 @ 14:55:30
URL: http://essoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0