Tråkmåns!

Jag har grymt tråkigt dan innan skolan börjar, huh? ;O

1. Har du ett förhållande?
Nej! ;D

2. Hatar du mer än 3 personer?
Hatar och hatar, väldigt starkt ord, men ogillar
finns väl en del.

3. Hur många hus har du bott i?
2 st . flyttade hit när jag var kanske 10

4. Vilken är din favoritglass?
TWISTER :D

5. Vilka är dina favoritskor?
jadu, mina vita converse eller
vita tygskor

6. Vilket var det värsta ämnet denna termin?
spanska tror jag ;O

7. Vilket var ditt favorit ämne denna termin?
Hemkunskap och samhäll

8. Äger du en Britney Spears CD?
haha säg vem som inte äger hennes
skiva ;D

9. Har du någonsin spytt bland folk?
haha jaopp :P

10. Säg något du alltid tänker på?
ehm jadu, jag tänker på allt och alla :D

11. Vilken musik tycker du mest om?
Oh svårt, beror på vilket humör jag är på.
Men okej, country, classic och kyrkmusik
är väl inte riktigt min stil.

12. Vilket stjärntecken är du?
Grrr Lejon!

13. Vilken tid föddes du?
Om jag inte minns fel var det väl
på morgonen tror jag 

14. Vem var den senaste du kysste?
haha the corner!

15. Har du haft telefonsex?
nej =D

16. Vilken är den pinsammaste CD'n du äger?
Haha det var för längesen jag gick igenom mina
cd skivor!

17. Är du sarkastisk?
Alltid haha )

18. Vilka är dina favorit färger?
Grön, Brun, Röd!

19. Sommar eller vinter?
SOMMAR helt klart
fast vinter e mysigt också -.-

20. Vår eller höst?
Våren, tror jag nog allt 

21. Vilken färg gillar du att ha på dig?
Vitt, grön, svart. Enkla färger 

22. Sprite eller pepsi?
sprite ;D

23. Var är ditt andra hem?
ehm jadu, linnea?

24. Har du någonsin örfilat nån?
Jah!

25 Har du dåliga betyg?
Jag har helt okej!

26 Skriv något:
Bite me!

27 Spelar utseendet någon roll?
Jaa faktiskt det gör det, men jag bryr
mig inte så mkt, man har inte orken
att fixa sig bara för man ska ut genom dörren...

28. Favoriträtt?
TACCO, ceasar sallad =D
'
29. Är du förlåtande?
Jag är för förlåtande...

32. Hur många barn vill du ha?
3 ;)

33. Vilken är din favoritfrukost?
yogurt med musli och frukt i

34. Äger du ett vapen?
Absolut, mina ben . . hämna inte i bråk
med dom mina vänner.
- När jag bits med !

35. Har du någonsin trott att du varit kär?
Nej !

37. Vad gjorde du igår kväll?
kollade på a walk to remember

38. Vart reste du senast?
kommer inte ihåg haha :P

39. Vad är dina smeknamn?
Oh herregud, kallas väl lite allt möjligt.
felicia, blondie, fille, fillelicia, höjman,
felle tillochmed...
Fattas något? haha ;O
40. Har du varit i Asien?
Jaa, Thailand :)

41. Tänker du på någon just nu?
Aah, när jag ska käka haha ;D

42. Har du kallat någon för älskling?
Jaaaa :)

43. Röker du?
Nee, vattenpipa någon gång ;D

44. Äger du en diamant ring?
Nopp :P

45. Är du nöjd med ditt liv?
För det mesta.
Men alla har väl sina dagar..

46. Färgar du ditt hår?
Aah lite då och då..

47. Donken eller Max?
DONKAN !

48. Gillar du sig själv?
Ja, men ibland nej.

49. Vem står du närmast, mamma eller pappa?
Ehm, vet faktiskt inte! ..

50. Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
Om en kille får mig att le & skratta, humor,
lite romantik i sig, charmig..

51. Favoritdelar hos det motsatta könet?
Ögonen, Leendet, Rumpan kollar man
ju också in ! ;D

52. Är du mörkrädd?
Haha väldigt!

53. Har du någonsin ätit lim?
Haha tror inte det, kanske när
jag var liten?!

54. Har du en webcam?
Yes mam !

55. Har du någonsin strippat?
-.-

56. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Jadu haha, spanat in killarna i duschen ;)
Haha nää men vet faktiskt inte vad jag skulle göra... '

57. Har du nån fetisch?
Fan är det ?

58. Ska du på nån festival i sommar?
Nee sommaren är slut nu!

59. Tatuering eller piercings?
Tatuering, e sjukt sugen på en!


Kommentarer
Postat av: Sofie

39. Vad är dina smeknamn?

DU GLÖMDE PIPPE! :D

2008-08-20 @ 14:06:15
Postat av: Linnea

23. Var är ditt andra hem?

ehm jadu, linnea?



HAHAHAHAHHAHAHA yeees baby

2008-08-20 @ 18:54:10
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0