The corner!

enligt mig blev kvällen så jävla lyckad, dansade och bara njöt av att ha kul med kompisarna. stack till annica vid sex, vi fixade oss och sen körde annicas syster mig annica mella och alex till pau där det va förfest, massa trevligt. jag annica carro och becks stck till the corner vid halv elva tiden kanske, träffade Nino och en massa andra på en gång. Stack in och dansade och hade bara så jäävla kul, de ha alkoblås också, men när vi hade gått ut en gång och sen gick in, gick jag in men annica kom inte in så hon satt där ute helt själv, visste inte ens det förrän senare :( nu vet jag också att jag pratar alledes för mkt när jag e ute thihi. hahahha och du, ja du, du är ett stort jävla skämt!
sen stack vi och letade efter kassapolli, sen drog vi och köpte kebabkungen, annica satt på trottoarkanten, så kommer polisen bara ni får inte sitta här. hmm ;O

lyckad kväll iaf! tack för allt! <33

 

 
annica und me <33

Kommentarer
Postat av: Annica

hahahaha, jaaa. Vi kan helt enkelt vara bäst vi med :D <3

2008-08-15 @ 12:28:42
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0