Skola/klass!

i torsdags började jag skolan, gymnasiet!
Kom i klassen SPE08A! Sannarp verkar vara
en jättebra skola, kommer nog trivas jättebra.
man känner sig lite uttittad av alla på skolan men
det lägger väl sig lite senare!
klassen verkar helt okej, kan typ bara fem namn
men det kommer väl senare, har lite bonnar
och alla andra människor ahaha. men jag
störtrivs med Linn och Sofie, tre blondiner
slår allt haha :D Tog skolfotot första dagen
vi började också, haha braa att man hade fixat
sig så asmkt, not* 
Sägs också att treorna ska göra en massa
bus med oss men vi får se hur det blir med det! ..
Mitt schema är också helt okej, måndarna är sköna,
två timmar iskolan, gött :D


förresten, idag försov jag mej haha, vaknade kvart

över nio och sofie skulle komma halv tio, fixade och käkade

så snabbt som jag aldrig gjort innan haha D


Kommentarer
Postat av: Therese

första dagen på gymnasiet alltså! vad spännande:)

Nu har du tre hårda år framför dig:) ahahah! Det kommer gå bra, de bästa åren i mitt liv varjust dem!

2008-08-25 @ 22:14:04
URL: http://royalblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0