skadad!

Hello sunshines! allt bra med er? själv så e det inte så bra, skadade mej på träningen idag och jag har så grymt ont i ryggen, gör ont när jag andas in, sitter osv, sträckte låret och skadade knäet också fast inte lika ont. Jag och Linnea har snackat om jag ska skita i gymnastiken, det är inte bra för min kropp skadar mej alltid, och istället börja på friskis och svettis som jag tror kommer passa mig utmärkt! Jag fastnar verkligen för Yoga!

Sommaren börjar nog mot sitt slut, det har regnar som in i idag och df blev det degande framför vänner innan jag stack till träningen. Sitter just nu på johans data, funderar på om jag ska ta den bärbara, lägga mig i sängen och sätta på vänner, e nämligen på säsong 4, det är ett program man aldrig tröttnar på  ;D


YEEEY! ;D


sommar 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0