P.S i love you!


har precis kollat kalrt P.S i love you, den va bra, ngn tår där iaf.  
men the notebook och a walk to remember är bättre hihi *
när jag satt och kollade filmen kom jag på att jag kände igen det
jag har läst boken, och enligt mig är boken bättre, vet ej varför
men det är den bara! Så omdet skule vara P.S i love you boken eller filmen
skulle jag valt boken!

Nu ska jag snart ta bussen, idag är det träning från
7-9, ganska sent så pappa får nog komma och hämta mig efteråt!
nu ska jag byta om och en gå i ösregnet till bussen!
ha det så bra så länge ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

En helt underbar film !

satt hemma o grät oavbrutet genom hela filmen.

(gnällspik) kanske, men vacker film.

kram kram

2008-08-27 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0