morning!

inatt när jagsläckte somnade jag efter ett tag,
 vaknade för en tio minuter sen, ska käka frukost nu.
sen vid tolv drar jag till farmor, sen kanske jag ska träffa N,
sen drar ajg hem tar lite grejer och drar till annica,
vi ska fixa oss tillsammmans. :D
 jag är väldigt trött nu så funderar på att sätta på en film och
slappa tills jag drar till farmor, anastasia blir det nog!

ha det bra så länge, puss!

och inte nog med det, min syster åker till London den 1 septmber, hon ska va där i nästan ett år och jobba som aou pair. kommer sakna dej syster yster!


Kommentarer
Postat av: J

I will miss you as well! =) Bio på lördag?

2008-08-14 @ 12:46:05
Postat av: Annica

VI SES IKVÄLL:D <3

2008-08-14 @ 13:54:57
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0