jag kan verkligen inte

jag kan verkligen inte somna! aaaaaaaah allt e skit! du förstör så mkt fastän du inte vet det! du får mig att tänka på vad som kommer hända, vad som kommer göras osv. mår skit av att måste tänka så jävla mkt, jag kan ju inte ens somna, herregud vad är det som händer egentligen, men du fattar verkligen inget. vad finns jag för dig för om du inte ens vet vad du vill!
snart  närjag orkar, får jag väl göra som annika säger, lägga mig bekvämt, räkna baklänges väldigt långsamt och föreställa mig färger osv.! hoppas på bättre tur denna gången. får panik! thanks annica, du förstår <3


I
lose myself in all these fights
I lose my sense of wrong and right
I cry, I cry
It's shaking from the pain that's in my head
I just wanna crawl into my bed
And throw away the life I led
But I won't let it die, but I won't let it die

Kommentarer
Postat av: rebecka

aw, gummman :/

2008-08-14 @ 03:10:57
URL: http://rebeckaay.devote.se
Postat av: Annica

:/.. Somnade du till sist? :)

2008-08-14 @ 13:53:23
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0