jag e typ sjuk! :/

hello. igår var jag ju som sagt och dömde, haha fick mkt skit av tränarna i det ena laget men jag tar ingen skit. sen kollade vi på min kusins båt. senare på kvällen drog jag till nino <3 linnea kom inom en stund senaer också , gud vad ajg har saknat den tjejen, om ni inte fattade så e hon hemma nu.

nu börjar jag bli sjuk också, nu har jag grymt mkt ont i halsen, kan knappt själva, och känner mig helt trött och så.  nej måste tänka att jag inte ska bli sjuk, fan också. har ni ingen bra film på G som jag kan ladda hem och kolla på? :D lägg en komentarish då ;)

måste till annica idag också, hämta min cykel plus lite grejer. nu ska jag kolla vänner, e på säsong 7 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0