i don't need you



'God kväll! sitter nu och kollar påShan tha man stand up show, helt okej. inte den bästa komikern men har inget annat för mig! stack till ip senare med linnea där sophia elliot vaa :D<3

jag e grymt trött, orkar inte skolan längre haha! ska nog snart lägga mig, måste bara få tankarna på rätt håll och inte tänka på det jag inte ska tänka på :P


jadu, vad händer i helgen? själv har jag ingen aning men hoppas på F, många e klassen e sugna hihi * Kommer kännas tomt imon i skolan utan min sunshine sofie, krya på dej :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

laaaaaaaaaaaaaaaaax tax vad gör du, du måste komma hit och kolla akvariumet

2008-08-29 @ 16:27:18
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0