Gympa natt och dag i bilder!


GYMPA NATT OCH DAG!
  
 
                                      vi hade massa mys med riesen i den mjuka mattan ;D <3


satte mej på den blöta bänken
sen bestämde sig jag josse och sandra att äta pizza vid fem.
vi skulle inte tävla förrän vid tio på kvällen så ;D

 
vi åt pizza och massa cola! ;D  vi hade massa mys!

  
sen gick vi tillbaka till hallen, och plötsligt fick jag rött hår ;O

jag och sandra tog en timmes tupplur på mattorna, vi var grymt trötta!
 handståendetävling! jag till höger ;)
   
vi hade mys! <3


mee! haha!

nee nu ska jag nana, e astrött haha!
njut av bilderna, finns typ dubbelt så mkt men orkar itne mer
haha tror nog inte ni har kollat på alla heller ;D
Puss !

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är bäst

2008-08-26 @ 00:03:54
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0