grattis i efterskott!

perfekt,  hade skrivit ett inlägg men nu försvann hela skiten, himla typiskt!
sammanfattar lite iaf, fyllde 16 i lördags och det firades med att släkt och vänner kom hit, (linneaochsofie) vi hade massa trligt, spelade kubb, rundpingis mm. Jag, L och S spådde varandra och det såg iaf ut att bli en ljus framtid med bra sexliv osv haha ;)
ehm vad skrev jag mer, just det att jag e lite missnöjd påmina föräldrar att jag bara fick det jag fick, behöver både en ny mobil och en tv men blev inget av det, hmm, kanske hjälper till för lite här hemma! :O


bild när jag och linnea satt på bänken och drack espresso house, BÄST!
( man får ju bjuda på sig själv )

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag iväg till stan, senare vid 5 blir det träna gymnastik! =)

Kommentarer
Postat av: linnea

espresso house drack vi väl inte utan en latte ? =)

2008-08-04 @ 21:01:45
URL: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0