beautiful!

Mitt i natten hej! Kom hem från jonte för en ahlvtimmesen, jag och alex va där och checkade skräckis, orkade ej kolla klart så stack hem, ringde memo så han kunde hålla mig sällskap medan jag cykalde, läskigt att cykla själv annars!
Vid nio tog jag bussen med linnea te centrum och hämtade upp alex och sofie också!

Och mitt tips angående filmen bring it on all or nothing, det va ju självklart sköna bästa becks som hade tippsat mig om henne, (www.rebeckaay.devote.se) btw, checka in hennes blogg :D
nej nu ska jag väl sova, va kvar här lite, imon blir det hänga utanför och lyssna på winnerbäck, inget stort fan av han här inte ;) natti natti!


det känns inte som förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0