a walk to remember!

HEEEEEEJ! jag e på asbra humör haha, vet ej varför men ändå! lyssnar på hanson nu, de e asgamla men rätt goa och sköna låtar! ska lägga mig tidigt ikv, e trött och ska sova ut! Imon blir så jääääääääävla kul, hoppas det händer som jag vill ska hända! ska käka hos farmor imon också, längesen jag va där!

imorse ställde jag kl på 6 för jag skulle upp och kolla OS i gymnastik finalen damer, men jag har tydligen inte hört att mobilen har ringt eller så stängde jag väl av den i sömnen så nu missade jag det, FAAAAAN :(
nej nu skaj ag sätta på vänner och sova strax!


snygging på G!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha, naaw. missade du finalen.. så söt du är :D

2008-08-14 @ 00:04:38
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0